Дистанційне навчання з 16.03-27.03.2020 р.

06.04.2020

Українська мова

1 етап

У вайбер-групу"Мова та література 5 клас" надано посилання та пароль для участі у вебуроці "Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення". Для участі потрібно мати: підручник, зошит, ручка та олівець, смартфон (комп'ютер, ноутбук)

2 етап

Самостійно виконайте:

Класна робота:

1) Ще раз самостійно ознайомтеся з параграфом 38 на стр. 194-197, вивчи правила.

2)Письмово виконайте вправи 451, 455 підкреслити однорідні члени речення)

3) Гра "Знайди пару" Паролі до гри " Знайди пару" НИЖЧЕ

паролі

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ

Виконання інтерактивних вправ на сервісі Learning Apps

1) Заходимо за посиланням, яке запропонував вчитель.

2) Натискаємо «Вхід» ( в правому кутку).

3) Відкривається вікно. Треба ввести логін (маленькі українські букви) і пароль (маленькі англійські букви).

4) Внизу побачите «Перейти», натискаєте.

5) Відкривається гра під вашим ім’ям.

6) Приступаємо до виконання вправи.

Результати ваших завдань я побачу на своїй сторінці.

7) Якщо ви хочете виконати ще раз вправи, які виконували раніше або щоб пригадати чи повторити тему, то в правому кутку є «Моя класна кімната». Там знаходяться всі ігри, які ви можете пройти:

А) Натискаєте «Моя класна кімната»;

Б) Побачите папку «5 клас»;

В) Натискаєте на папку «5 клас»;

Г) Відкриваються всі ігри;

Д) Обираєте гру і виконуєте


4) Виконайте ТЕСТ

Всі відповіді автоматично надходять вчителю!

Домашнє завдання. виконайте одне завдання на вибір:

1 завдання: Повторити правила параграфа 38 на стр.194-197, вправа 452

2 завдання: Повторити правила параграфа 38 на стр.194-197,

творче завдання: скласти 4 речення про Дніпро (1 речення - з однорідними присудками, 2 речення - з однорідними підметами, 3 речення - з однорідними додатками, 4 речення - з однорідними означеннями)

Домашнє завдання надішліть вчителю у вайбері!

Російська мова

Повторити вивчене з теми " Займенник " ( Местоимение ) ВИКОНАТИ ТЕСТИ ТУТ ( зайти, написати своє прізвище,виконати). Звіт про виконання надішлють мені на сторінку.

Англійська мова

Тема "My town" (моє місто). Виконати тест wym-1586170417711 (зайти за посиланням, написати своє прізвище та виконати).

Математика

Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами. Параграф 31 № 1132, 1135.

Зарубіжна література

Виконати тестові завдання wym-1586524242168

Природознавство

Повторити, переглянути вивчене раніше(18.03,23.03) Виконати завданяя

07.04.2020

Історія

Виконайте практичну роботу "Дослідження з історії рідного краю". "Генеалогічне дерево моєї родини". Або

Підготуйте повідомлення на одну з тем: "Історія нашої школи", "Степан Васильченко і наша школа". З історією школи можна ознайомитися на сайті школи.

Практична робота

Генеалогічне дерево моєї родини

Щоб пізнати родину, потрібно дослідити її історію. Адже те, що цінують рідні, чого прагнуть і що відстоюють, успадковується від старших поколінь.

Завдання:

1. Розроби генеалогічне дерево своєї родини.

2. Поміркуй, що тобою вже успадковане від предків.

Домашнє завдання

Підготуйся до презентації результатів свого дослідження.

Якщо хочеш перевірити себе:

І. Завдання

1. Поясни значення для людини пам’яті про власне минуле, минуле родини, народу.

2. Сформулюй правила, якими ти керувався в дослідницькій роботі з історії своєї родини.

3. Вибери будь-який відомий тобі історичний факт, зокрема й факт з власного життя, та вислови своє ставлення до цього факту. Наведи докази на користь свого судження.

4. Обґрунтуй власне судження про будь-яку історичну особу з тих, що вивчали на уроці.

ІІ. Завдання

Якщо хочеш навчитися розгадувати ребуси, звернися за посилання wym-1586276054392

Математика

Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами. Параграф 30-31, № 1098(2), 1137.

Трудове навчання

Закріплення застібки . остаточна обробка виробу. Сфотографувати та надіслати в вайбері 0992912174

Зарубіжна література

Виконати контрольну роботу за творчістю Л. Керролла, М.Цвєтаєвої за посиланням- wym-1586524361454

Фізична культура.

wym-1586255303682 переглянути відео.

08.04.2020

О.З.

Контрольна робота з теми "Пожежна безпека"

Математика

Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Параграф 32-33, №1179.

Англійська мова

Повторити вивчені раніше слова по темі "Місто" (Перегляньте відео wym-1586252918768 ).Виконайте впр.3 стор.150 (письмово).

Фізична культура.

wym-1586273679506 переглянути відео.

09.04.2020

Російська мова

Час дієслова ( время глагола ), прошедшее и настоящее время. ТУТ ЦІКАВІШЕ, а ЩЕ ТУТ , виконати домашню вправу в підручнику.

Математика

Відсотки. Знаходження відсотків від числа. Параграф 32,33, № 1154(7,8,9), № 1187.

Українська мова. Нагадування.

Контрольна робота для тих, у кого немає гугл та гугл-пошти. Виконати контрольну роботу у зошиті, сфотографувати на надіслати у вайбер.

Контрольна робота №2 з мовної теми
«Словосполучення. Речення. Члени речення»
I варіант

1. Які є види речень за метою висловлювання?

А) Окличні;

Б) розповідні;

В) неокличні.

2. Який серед перелічених членів речення є головним?

А) Означення;

Б) додаток;

В) присудок.

3. На які питання відповідає обставина?

А) Хто? Що?

Б) де?коли?

В) який? чий?

4. У якому реченні виділене слово є означенням?

А) Сонце вже сховалось за гори.

Б) Узгір’я хмариною спускалось в море.

В) Повіяв ранковий вітер.

5. У якому реченні виділене слово є додатком?

А) Шумить, не стихає бурхливе море.

Б) Мерехтить роса навколо на зеленій мураві.

В) Вітер пісню співає стоголосо.

6. У якому словосполученні правильно виділене залежне слово?

А) Утихло кругом;

Б) співають півні;

В) стоїть над водою.

7. Установіть відповідність між словами та його характеристикою:

А) підмет 1) Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі

Б) означення 2) Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі

В) обставина 3) Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі

Г) присудок 4) Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі

5) Прохолодним ранком пролітали над полями журавлі

8. Розкриваючи дужки, утворіть словосполучення, виділіть головне та залежне слово.

(Урок, світова література), (дякувати, батьки), (екзамен, математика), (сміятися, вони), (говорили, іноземна мова), (ходити, школа), (кращий, все).

9. Підкресліть головні та другорядні члени речення.

Росте край дороги калина. Існують рослинні і тваринні народні символи України. Стоїть у дворі дівонька, як над ставом калинонька. Запорізькі козаки вміли захищати рідний край.

Контрольна робота №2 з мовної теми
«Словосполучення. Речення. Члени речення»
II варіант

1. Які є види речень за емоційним забарвленням?

А) Спонукальні;

Б) розповідні;

В) окличні.

2. Який серед перелічених членів речення є другорядним?

А) Підмет;

Б) обставина;

В) присудок.

3. На які питання відповідає підмет?

А) Кого? Що?

Б) хто? що?

В) що? Де?

4. У якому реченні виділене слово є додатком?

А) Летять у далекому вирії гуси.

Б) Кожна травичка на своєму корені росте.

В) Вишиває осінь золоті квітки.

5. У якому реченні правильно виділене означення?

А) Задумалось глибоко поле.

Б) А ми ту червону калину підіймемо.

В) Соловейко в темнім гаї сонце зустрічає.

6. У якому словосполученні правильно виділене головне слово?

А) За новим столом;

Б) квіти рожеві;

В) мрій завжди.

7. Установіть відповідність між словами та його характеристикою:

А) додаток 1) Лукавий чоловік завжди і всюди сіє незгоду.

Б) означення 2) Лукавий чоловік завжди і всюди сіє незгоду.

В) обставина 3) Лукавий чоловік завжди і всюди сіє незгоду.

Г) присудок 4) Лукавий чоловік завжди і всюди сіє незгоду.

5) Лукавий чоловік завжди і всюди сіє незгоду.

8. Розкриваючи дужки, утворіть словосполучення, виділіть головне та залежне слово.

(приїхати, місто), (працювати, урок), (сидіти, комп’ютер), (спішити, театр), (осінь, золото), (грати, весело), (твори, Шевченко).

9. Підкресліть головні та другорядні члени речення.

Дівчата підібрали викопані буряки. Попереду на довгогривому коні сидить сивий козак з вусами. Дмухнула зима холодом, зірвала листя з дерев. Тече вода в синє море, та не витікає.

Українська література 06.04,09.04.2020 р.

06/04/2020 Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. "Дощ..", "Осінь-маляр із палітрою пишною...", "Люби природу не як символ..."Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі і довкіллям. Зайди за посиланням та виконай завдання, вивчи напам'ять вірш на вибір.

09/04/2020 Написати есе "Бережи природу!"

Інформатика

Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі скрейч.wym-1587543552153

10.04.2020

Зарубіжна література

Сучасна дитяча література. Р.Дал-wym-1586176604062

Англійська мова

Написати 5 речень про те, що люди можуть робити у парку, використовуючі слова в рамочці на стор.151 впр.5. Повторити слова по темі "Місто".wym-1586254838926

Фізична культура.

wym-1586273874132 переглянути відео.

Природознавство

Умови життя на планеті Земля. Середовище життя.

Українська мова

Сьогодні о 11.00 відбувся вебурок з теми "Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка та тире при узагальнювальних словах". Дякую учасникам, які взяли активну участь у навчанні.

Самостійно виконайте:

Класна робота

Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка та тире при узагальнювальних словах

1. Усно опрацюйте теоретичний матеріал параграфа 39 на стр. 198-201

2. Пройдіть тест з вивченого матеріалу.

3. Виконайте письмово наступні вправи: 463, 464, 467 (2,3 речення) на стр.200-201

Домашня робота

Вивчити правила параграфа 39 на стр. 198-201. Виконати письмово наступні вправи: 465, 468

Виконане домашнє завдання прошу сфотографувати та надіслати на вайбер 0505329368

Дистанційне навчання листопад 2019, лютий 2020

13.04.2020

Російська мова

Дієслова майбутнього часу ( глаголы будущего времени).Виконати в зошит.

1. Найдите в тексте глаголы, определите время глаголов, образуйте от них глаголы совершенного и несовершенного вида будущего времени и запишите в тетрадях.

(1) Каждое утро хозяйка выносила тарелку рубленых яиц. (2) Она ставила тарелку возле куста, а сама уходила. (3) Как только утята подбегали к тарелке, вдруг прилетала большая стрекоза и начинала кружить над ними. (4) Она очень страшно стрекотала. (5) Перепуганные утята убегали и прятались в траве. (6) Они боялись, что стрекоза их всех перекусает. (7) А злая стрекоза садилась на тарелку, пробовала еду и потом улетала. (8) После этого утята уже целый день не подходили к тарелке. (9) Они боялись, что стрекоза прилетит опять. (10) Хозяйка не знала, что утята каждый вечер ложились спать голодные.

2. Спишите текст, вставляя пропущенные буквы и раскрывая скобки. Объясните написания трудных слов.

Слон.

Слон- вовсе не д…машнее ж…вотное,

Хоть иметь сл…на (не) запрещается;

Слон- вовсе не д…машнее ж…вотное,

Поскольку дома слон (не) помещает…ся.

Мы в ц…рке, в зоопарке с ним встреч…емся,

Он дружески пом…хивает хоботом;

И долго мы прощ…емся, прощ…емся…

Ты приходи!- он пригл….шает ш…потом.

Домашнее задание. Подберите и запишите слова ( 10 слов ) на тему «Мир животных и растений» (в том числе глаголы будущего и прошедшего времени). Проверяйте написание этих слов по орфографическому словарю. Например : кот мурлыкал,кот будет мурлыкать.

Українська мова

Тема: Тренувальні вправи з теми "Речення з однорідними членами. Узагальнювальне слово при однорідних членах". Зайди за посиланням та виконай вправи.

Українська література

Тема уроку: Г.Тютюнник "Дивак."

ЗАВДАННЯ:

1) Опрацювати біографію письменника на стр. 214-215., записати у зошити основні події та дати життя та творчої діяльності Григора Тютюнника., виписати у словник термін: автобіографія (стр. 214)

2) Прочитати твір на стр.216-224

3) Скласти план для переказу (план записати у зошит).

Нагадую, що необхідно вивчити напам'ять один вірш на вибір учня! відео надсилати на вайбер 0505329368

Англійська мова

Спочатку виконайте тест для перевірки вивчених раніше слів. wym-1586766346157. Прочитати текст впр.1 стор.154, виконати письмово впр.2 стор.155..

Математика

Знаходження числа за його відсотком. Щоб знайти число за його відсотком, треба дане число поділити на кількість відсотків і результат помножити на 100.

Задача № 1196

Розв'язання:

7: 35*100= 0,2 * 100=20 (шт.)

Виконати № 1193, 1198. Параграф 33.

14.04.2020.

Фізична культура.

wym-1586757169907 переглянути відео.

Трудове навчання

Об'єкт проектної діяльності. Бутерброди гарячі напої.

Види бутербродів. Пошук подібних виробів.

Зарубіжна література

Р.Дал.Повість-казка " Чарлі і шоколадна фабрика", прослухати wym-1586787929217

Математика

Знаходження числа за його відсотком. Параграф 33. № 1196, 1199.

Історія

Виконайте контрольний тест за темою "Дослідники історії", укажіть своє прізвище та ім'я wym-1586857101969

Природознавство

Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

(Додаткове)

Домашнє завдання

15.04.2020

О.З

Особливості гасіння електроприладів ТУТ

( опрацювати матеріал підручника ), виконати тести у зошит.

Вчитель: Дайте відповіді на запитання за змістом уроку.

· 1.Що слід вважати пожежею?
а) Будь які випадки горіння;
б) неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, яке призводить до матеріальної шкоди.
в) Інтенсивна взаємодія кисню з горючими речовинами.
2. Що є найпоширенішою причиною загибелі людей на пожежах?
а) отруєння токсичними продуктами горіння;
б) теплові опіки;
в) недостатність кисню.
3. Де в приміщенні, в якому пожежа, температура буде найнижчою?
а) в кутку;
б) на рівні зросту людини;
в) на рівні підлоги.
4. Якщо немає спеціальних засобів, як зменшити небезпечну дію диму та продуктів горіння?
а) прикрити обличчя руками;
б) прикрити органи дихання зволоженою тканиною;
в) дихати тільки носом.
5. Що потрібно зробити, якщо на Вас зайнявся одяг і Ви не в змозі його позбутися?
а) впасти на підлогу і кататися по ній;
б) бігти до найближчих засобів пожежегасіння чи вододжерел;
в) збити полум’я рушником, тканиною тощо.
6. Як треба рухатися у задимленій зоні?
а) бігом як найшвидше;
б) обережно навпомацки;
в) пригинаючись або повзком під димом.

Домашнє завдання: прочитати параграф підручника, знайти прислів’я на пожежну тематику.

Фізична культура.

wym-1586757261395 переглянути відео.

Англійська мова

Повторити вивчені раніше слова по темі "Місто".wym-1586794039385

Прочитати речення, здогадатися про які місця йде мова. Написати у зошит.

Наприклад: People go to see films there. (It is a cinema)

People go to watch funny clowns and different animals there.

People can see wonderful paintings of famous artists there.

People go to watch alive plays and stage decorations there.

People go there to pray and to listen to carols on religious holidays.

People can treat there.

People can dance and listen to music there.

People go to see animals and birds there.

People can buy something there.

People can run, jump and play sports there.

Математика

Розв'язування задач і вправ на відсоткові розрахунки. wym-1586793035013 Параграф 33. № 1201, 1204.

Природознавство

Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне та водне середовище.

Додатковий матеріал

Домашнє завдання

Образотворче мистецтво

Великодня писанка Походження слів писанка, крашанка, дряпанка

Види писанок

Тест

16.04.2020

Російська мова

Прислівник ( наречие ).

Упражнение 1.

Спиши текст, вставь пропущенные наречия, а также пропущенные буквы. Заглавные буквы подскажут начало предложений.

Песня начиналась ______, как будто она рождалась где(то) на небесах. ______ разл_валась мелодия, на душе становилось ______ и ______ , а глазам - ______ от подступающих слез. То ______ веяло степным воздухом, то ______ сгущ_лись тучи, то легкие обл_ка двигались ______ песне, и это заст_ вляло петь ______ и ______. ______ песня вл_валась в душу, глаза распахивались ______, ______, ______ как ______ в детстве. Мелодия подн_малась ______, ______, уносилась ______, и не было ей ни конца, ни начала…

Слова для справок:Неожиданно, Певуче, легко и хорошо, горячо, свежо, зловеще, в такт, ещё и ещё, Волей-неволей, по-новому, по-вольному, точь-в-точь как давным-давно, вверх, ввысь, вдаль.

Упражнение 2.
Отгадай загадки, подчеркни наречия.
1) Скоро ест, мелко жует. Сама не глотает, другим не дает. (__________)
2) Стоят вместе, ходят врозь. (__________)
3) Сверху кожа, снизу тоже, а в середине пусто. (__________)
4) Крупно, дробно зачастил и всю землю напоил. (__________)

Упражнение 3.

Подбери к данным наречиям как можно больше синонимов и антонимов.

Оригинально, регулярно, открыто, нежданно, упорно, внезапно, отлично, по-доброму, сначала.

Інформатика

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням. wym-1587543847732

Математика

Розв'язування задач і вправ на відсоткові розрахунки. № 1202, 1216.

Українська мова

Тема уроку: Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

1. Переглянь веб-урок з теми (від 14.04.2020 р.) Контрольний переказ

2. Під час написання роботи скористайся презентацією.

17.04.2020.

Фізична культура.

wym-1586757395406 переглянути відео.

Зарубіжна література

Р.Дал Повість -казка " Чарлі і шоколадна фабрика"-wym-1586788154421. Продовжи речення " Сім'я Бакетів викликає в мене почуття..."(написати в зошит 5-6 речень)

Англійська мова

Тема: "Місто та село". Дати відповіді на запитання (письмово):

1. Is your village big or small?

2. What is there in your village?

3. Do you live in the center of the village?

4. What street do you live in?

5. Is your street beautiful?

6. Is there a river in your village?

7. Do you like your village?

Українська література 16.04.2020

Тема уроку: Г.Тютюнник "Дивак". Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фанатазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. Складання плану до характеристики образу Олеся.

Зайти за посиланням та виконати наступні завдання. Григір Тютюнник "Дивак"

21.04

Зарубіжна література

Р.Дал. Повість-казка " Чарлі і шоколадна фабрика" wym-1587409965885(прослухати). Виконати тестові завдання до 1-6 розділів твору-wym-1587410528642..

Фізична культура.

wym-1587452607147 переглянути відео.22.04

Історія

Усе має минуле. Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Опрацюйте параграф 30, с. 160-165. Перегляньте відео wym-1587468676038

О.З.

Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті. wym-1587396629050

wym-1587396648314 wym-1587396669435

Фізична культура.

wym-1587452705433 переглянути відео.

Математика

Середнє арифметичне. Параграф 34 (1). № 1232, 1235, 1239. Щоб знайти середнє арифметичне кількох чисел, треба суму даних чисел поділити на їх кількість.

22.04

Математика

Середнє арифметичне. Параграф 34, № 1241, 1244, 1247.

Англійська мова

Повторення граматичних часів. Стор. 159 впр.2 письмово.

23.04

Російська мова

Контрольна робота ( диктант ). В зошит.

Природознавство

Повторення

Образотворче мистецтво

Види образотворчого мистецтва

Інформатика

Інструктаж з БЖД. Алгоритмічна структура розгалуження. стр.194 впр 3

Математика

Середнє значення величин. Параграф 34(2), № 1251, 1257.

24.04.

Зарубіжна література

Т. Янсон wym-1587410998925. Прослухати 1-6 розділи твору" Капелюх чарівника"wym-1587411076195, та виконати тут-wym-1587411256034.

Фізична культура.

wym-1587452873513 переглянути відео.

Українська мова 23.04.2020

Тема уроку:Звертання. Поширені та непоширені звертання. Розділові знаки при звертанні.

1. Переглянь ,презентацію

2. Опрацюй параграф 40 на с. 202-204, вивчи пам'ятку із вебуроку.

3. Усно опрацюй вправу 470 на стр. 203

4. Письмово виконай вправи 472, 473.

5. Домашнє завдання: виконай письмово:

1 рівень (1-12 балів) - виконай вправи 475, 476

2 (1-9 балів) - виконай вправу 475 або 476

Українська література 23.04.2020

Тема уроку: Контрольний міні-твір з теми ""Білі ворони" в нашому суспільстві" (на основі оповідання Г.Тютюнника "Дивак")

Любі діти!

Прочитавши твір "Дивак", ви зрозуміли, що Олесь був незвичайним добрим, чуйним хлопчиком, який любив та цінував природу, бачив в ній живу повноцінну істоту, що має душу та почуття. Ця дитина володіла неймовірною уявою, постійно фантазував. Олесь - особлива дитина, що має свою життєву позицію, особистість з великої букви. Але сучасне суспільство не завжди приймає в своє коло таких "диваків" і називає їх "білими воронами".

Уявіть зграю ворон, чорних, як смола, і серед них одну білу ворону, не таку як всі. Білими воронами називають людей, які не схожі на інших чи то за моральними якостями, чи то поглядами, чи то зовнішніми ознаками. Правильно це чи ні вирішувати вам!

У своєму творі на прикладі малого Олеся розкрийте це питання: "білі ворони" в нашому суспільстві. Наведіть приклади з твору Г.Тютюнника "Дивак"

Контрольний твір слід написати у робочому зошиті, сфотографувати та надіслати у вайбер 0505329368

Українська мова 24.04.2020

Тема уроку: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та словосполученнями слів. Виділення вставних слів на письмі комами.

1. Опрацювати параграф 41 на стр. 205-208, вивчити правила.

2. Скласти пам'ятку у зошиті "Вставні слова"

3. Усно опрацювати вправу 478

4. Письмово виконати вправи 482, 483.

5. Домашнє завдання: письмово виконати вправу 486 на стр. 208-209, опрацювати усно питання на стр. 210

6. Пройти онлайн-опитування.Q-код вправи знаходиться на стр. 210

Англійська мова

Урок читання. Стор.161 впр.2 Прочитати текст. Скласти 3 запитання до тексту.

Музичне мистецтво

Тема: «У музичному театрі: балет"

І

1. БАЛЕТ – з французьського - вистава, в якій поєдналися музика і танець, драматичне і образотворче мистецтво. Балет веде свій початок від народних хороводів, сюжетних танців, де музика об’єдналася з хореографією. Балет, як і опера, тзародився в Італії, де полюбляли веселі танцювальні сценки на карнавалі і пишні, урочисті видовища з величавими танцями знатних дам і кавалерів. У Франції розквітло мистецтво придворного балету та сформувалася його специфічна хореографічна мова.

Пуанти – це спеціальні жіночі туфлі для танцю.

2. ЛІБРЕТО – літературна основа балетної та оперної вистави.

3. Балет складається із класичного танцю, характерного танцю і пантоміми.

Класичний танець – дуже граціозний. Всі його рухи і пози витончені та піднесені.

Характерний танець побудований на основі не класичних, а народних хореографічних елементів.

Пантоміма ( від грецького – «все відтворюючий наслідуванням»). Це рухи, жести, якими актори ніби розмовляють одне з одним. За допомогою пантоміми передається зміст вистави,розвиток її сюжету.

4. «Лускунчик» Петра Ілліча Чайковського – один ії найпопулярніших у світі балетів, який у багатьох країнах став частиною новорічно-різдвяного святкування. В основу лібрето цього балету покладено сюжет сказки Е. Т. Гофмана «Лускунчик та мишачий король». Композитор створив геніальну музику, найголовніша тема якої – пошуки своєї справжньої суті.

5. Послухайте музичні фрагменти з балету П. Чайковського «Лускунчик»:

1) Вальс сніжинок;

2) Вальс квітів.

3) Що виникає в уяві під час сприймання цієї музики? Які почуття охоплюють?

4) Порівняй характер та настрій «Вальсу сніжинок» та «Вальсу квітів». Що в них є споріднене? Чим вони відрізняються?

6. Розучи пісню О. Злотника на вірші О. Вратарьова «Школярі-школярики».

7. Домашнє завдання:

1. У яких країнах виникло і сформувалось мистецтво балету?

2. Назвіть основні складові балетної вистави.

3. Порівняйте художні особливості музично-театральних жанрів: опери і балету.

4. Пригадайте музику знайомих балетів. Сюжети яких літературних творів є основою їх лібрето?

ІІ

1. Сольні танці називаються у балеті варіаціями. Подібно до оперної арії, балетна варіація немов малює портрет героя, допомагає зрозуміти його характер.

2. Часто головні герої танцюють удвох. Їхній дует називається па-де-де.

3. Крім солістів, у балеті бере участь велика кількість артистів, яка називається кордебалет. Роль кордебалету аналогічна ролі хору в опері. Танці кордебалету відтіняють основну дію, вносять різноманітність у сюжет.

4. «Попелюшка» Сергія Сергійовича Прокоф’єва – це класичний балет, що продовжує традиції казкового спектаклю з великою кількістю варіацій, побудованих на мелодіях вальсів. Лібрето цього балету написано на сюжет казки Шарля Перро «Попелюшка». С. Прокоф’єв створив цей балет спеціально для знаменитої балерини Галини Уланової.

5. Послухайте фрагменти із балету С. Прокоф’єва «Попелюшка»:

1) Па-де-шаль;

2) Аморозо.

6. Проспівай пісню О. Злотника на вірші О. Вратарьова «Школярі-школярики».

7. Домашнє завдання:

1) Як ти розумієш слова з балетної абетки: па-де-де, кордебалет, пуанти, характерний танець? Поясни.

2) Поміркуй, чи мають головні герої балетної вистави свої музичні характеристики-портрети. Наведіть приклади.

3) Пофантазуй. Тобі доручили створити сучасний балет. Який твір з художньої літератури ти обереш для літературної основи сюжету? Якими хореографічними засобами передаси боротьбу Добра зі Злом?

4) Музичний проект. Виконай проект на тему «Український балет».

27.04.2020

Англійська мова

Тема уроку "Свята та традиції". Спочатку давайте згадаємо, як називаються свята англійською.wym-1587971893302

T:Read the text and do the task. (Прочитати текст та виконати завдання)

British and Ukrainian holidays

New Year is the first holiday of the year; it is celebrated on the 1st of January. In February people have another holiday, St. Valentine’s Day. It is on the 14th day of the month. Women’s Day is a holiday on the 8th of March. In spring people also have one of the most important religious holidays – Easter. But this holiday doesn’t have a perfect date. One more spring holiday is May Day. It is celebrated on the 1st of May. On the 24th of August Ukrainian people have a national holiday – The Independence Day. In autumn English people have Halloween. They celebrate this holiday on the 31st of October. And the most favourite English holiday is Christmas. People celebrate it on the 25th of December.

Match the holidays with the dates (до кожного свята підбери правильну дату):

1.New Year - 31 October

2.St. Valentine’s Day - 8 March

3.Women’s Day - 1 January

4.Easter - 25 December

5.May Day - Spring

6.Independence Day - 14 February

7.Halloween - 1 May

8.Christmas - 24 August

Російська мова

Прийменники, сполучники ( предлоги, союзи )wym-1587975600845 wym-1587975627872 та виконати домашню вправу.

Українська мова

Тема уроку: Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

Двадцять сьоме квітня

Класна робота

Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

1)Усно опрацювати теоретичний матеріал на стр. 210-214

2)У зошиті скласти та записати Правила написання особистого листа (листа до рідної людини)

3) Прочитай Лист бабусі (вправа 489), знайдіть звертання у листі.

4) Усно виконай вправи 490,491

5) Напиши листа (вправа 493 на стр. 213-214)

Домашня робота:

Вивчити правила на стр. 210-214, письмово виконати вправу 495 (скласти текст вітальної листівки з нагоди Дня матері. Використати звертання, які увиразнюють любов і повагу до адресата)

Українська література

Тема уроку: Микола Вінграновський. Повість "Сіроманець". Прочитати стр. 227-234, дати відповіді на питання стр.233-234. Письмово підготувати повідомлення про життя та творчість Миколи Вінграновського (можна скористатися Біографія Миколи Вінграновського)

Математика

Тема: "Середнє значення величин". В підручнику стор. 223, 224. Розглянути рішення задач 2, 3. Розв'язати № 1236, 1240.

28.04.2020

Історія

Прочитайте параграф 31 (с.166). "Місто та село. Заняття та умови життя в українських містах і селах у минулому і тепер". Розгляньте "Колаж історичних фотографій" , дайте відповідь на запитання до них.

Математика

Середнє значення величин. Параграф 34. № 1242, 1246

Зарубіжна література

Т.Янсон " Капелюх чарівника"6-7 розділ прослухати-wym-1588042020965.Художні та жанрові особливості твору-wym-1588042128738. Письмово- продовжте речення:"У домі Мумі-тролів і в їхніх стосунках мені найбільше сподобалося..."

Фізична культура.

wym-1588054127190 переглянути відео.

29.04

Математика

Розв'язування задач практичного характеру. Зверніть увагу на рішення задачі 3 сторінка 224. Розв'язати № 1253, 1254.

Фізична культура.

wym-1588054361558 переглянути відео.

Англійська мова

Тема "Свята і традиції". Продовжуємо вчити та повторювати нові слова по темі. Переглянути відео.wym-1588055508095 Зайдіть за посиланням та виконайте тест (не забувайте записувати своє прізвище). ТЕСТ.

О.З.

Контрольна робота з теми " Безпека в побуті " ТУТ

30.04

Російська мова

Частка НЕ ( частица )wym-1587975947792 та виконати тест ТУТ

Математика

Розв'язування текстових задач. Параграф 34. Розв'язати № 1255, 1256.

Природознавство

Чинники середовища життя. Вплив на організмі чинників живої природи

Екосистеми

Тест . Тест

Інформатика

Інструктаж з БЖД.Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі скрейч.

04.05.2020

Математика

Середнє арифметичне. Середнє значення величин. Параграф 34, № 1257, 1258.

Українська мова

Тема уроку: Ділові папери. Оформлення конверта (або на поштовій листівці)

ЗАВДАННЯ:

1. Самостійно виготовити конверт. Як виготовити конверт?

2. Виконати вправи 493,494 на тр. 213-214

Українська література

Тема уроку: Микола Вінграновський "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Характеристика головного героя.

Завдання: виконай письмові завдання у зошиті. Зайди за посиланням: Сіроманець

Російська мова

Виконати контрольну роботу ТУТ та АУДІЮВАННЯ ( в зошит )

Аудирование (5 класс по русскому)

Федот, да не тот!

Поставил грибник на пенёк корзину с грибами. Сам к ручью отдохнуть отошёл. Увидел кузовок Дрозд да как затрещит:

– Ах, батюшки, ох, матушки, что же такое делается? Ядовитые поганки в кузовке сидят, а вкуснейшие съедобные грибы рядом валяются! Благороднейший гриб – Боровик! Вкуснейший гриб – Шампиньон! Что тут творится? Что за грибник такой? Набрал одних поганок, да ещё и радуется небось? Надо нам его от беды спасти!

А тут ещё Мухомор из-под листка высунулся:

- Эх, была не была, назовусь груздем, да и полезу в кузов! Что я, хуже других поганок, что ли?

- Какой же ты груздь,- закричал Боровик, - когда ты Мухомор!

- Никакой ты не груздь, почему ты лжёшь? – вскрикнул гриб Шампиньон.

- Все лгут, и я лгу,- отвечает Мухомор. – Ты, Боровик, лучше посмотри, кто в кузове-то справа сидит? Вон Ложный Опёнок. Вон Ложная Лисичка! Все ложные: лгун на лгуне! А слева ещё хуже! Вон Сатанинский ядовитый гриб. А вон, полюбуйся, ядовитая Бледная поганка торчит! А это горький, как горчица, Желчный гриб! Вот какая компания в кузове собралась! А я что – хуже их? Я тоже поганка. Пустите меня к своим!

Полез Мухомор в кузовок, а поганки его не пускают.

- Ну, поганки, держитесь! – заорал Мухомор. – Пеняйте на себя теперь! Я вас сейчас всех на чистую воду выведу! Все ваши приметы и хитрости грибникам выдам. «Мы – как белые! Мы – как шампиньоны!» Хоть вы и похожи, да не одно и то же! – И выволок из кузова грибы Желчный и Сатанинский, схватил их за шляпки и поставил рядом с Боровиком. – Смотрите все и запоминайте! По виду эти поганки и в самом деле похожи на гриб Боровик. Но если Сатанинскому надломить шляпку – вот так! – то на изломе она станет лиловатой, а если то же сделать с грибом Желчным – вот так! – то его шляпка на изломе станет розовой. Запомнили? А у тебя, благородный гриб Боровик?

- А у меня излом шляпки всегда белый! – ответил гордо гриб Боровик. И сам надломил себе шляпку. – Видели? Беленькая, чистенькая и не горькая!

А Мухомор не унимается:

- Теперь, Бледная поганка, твоя очередь! Становись рядышком с Шампиньоном. Сверху ты и впрямь на него похожа, а вот снизу – совсем другая! Какие у тебя пластинки под шляпкой? Белые, бледные. А у Шампиньона? А у Шампиньона они розоватые, а то буроватые. Вот и весь мой сказ! Кто там ещё в кузове прячется? Ага, ещё Ложный Опёнок с Ложной Лисичкой! Ну, эти обманщики не страшные, если их съедите – не отравитесь. Кыш по кустам!

Разогнал Мухомор всех поганок, посадил в кузовок гриб Боровик и гриб Шампиньон и говорит:

- Ну, а меня-то вы уж ни с кем не спутаете! И рад бы божьей коровкой прикинуться, да пятнышки выдают!

И снова под листок спрятался.

Вернулся грибник, взял свой кузовок и пошагал домой. Так ничего и не заметил.

(446 слов) (По И. Степанкову)

Вопросы к тексту

  1. Кем хотел назваться Мухомор, чтобы забраться в кузовок?

а) Боровиком;

б) Шампиньоном;

в) Груздем.

2. Почему Мухомор решил раскрыть приметы и хитрости поганок?

а) Он хотел поступить честно;

б) потому что его не пустили в кузов;

в) Мухомор хотел помочь грибнику.

3. Какого цвета излом шляпки у Боровика?

а) Лиловатый;

б) белый;

в) розовый.

4. Какого цвета у Шампиньона пластинки под шляпкой?

а) белые, бледные;

б) коричневые;

в) розоватые и буроватые.

5. Какие грибы являются съедобными?

а) Ложный Опёнок и Ложная Лисичка;

б) Боровик и Шампиньон;

в) Сатанинский и Желчный грибы.

6. К какому стилю речи относится данный текст?

а) К научному;

б) к публицистическому;

в) к художественному.

05.05.2020

Зарубіжна література

Т.Янсон" Комета прилітає", прослухати тут- wym-1588680619841, перевірити знання - wym-1590831964180

Математика

Середнє арифметичне. Середнє значення величин. Параграф 34, №1248, 1249.

Історія

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Опрацюй параграф 32, с.170-176. Перевір себе! Чи зможеш ти дати відповідь на запитання до кожного пункту параграфа?

Фізична культура.

wym-1588657874126 переглянути відео.

06.05.2020

Математика

Середнє арифметичне. Середнє значення величин. Параграф 34, №1252, 1253.

О.З.

Виконати тест ТУТ

Фізична культура

wym-1588657970488 переглянути відео.

07.05.2020

Математика

Розв'язування задач на відсотки. Параграф 33, № 1209 (1, 2).

Інформатика

Інструктаж з БЖД. Практична робота 7 Реалізація алгоритмів з розгалуженнямта повторенням у середовищі скрейч

Російська мова

Синтаксис. Словосполучення і речення.( Словосочетание и предложение )

wym-1588861992603 wym-1588862022544 ( виконати домашню вправу з цієї теми )

Українська мова

Тема уроку: Складне речення з безсполучниковим та сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим та сполучниковим зв'язком.

ЗАВДАННЯ:

1) опрацювати відеопрезентацію

2) опрацювати зміст параграфа 42 на стр. 214-218

3) Усно виконати вправу 496,

4) 07.05.2020 - письмово виконати вправи 497,498, домашнє завдання - вправа 503

08.05.2020 - письмово виконати вправи 500, 502, домашнє завдання - 505,

Українська література

Тема уроку: Микола Вінграновський «Сіроманець»

1. Творче завдання: уяви себе письменником, напиши у зошиті власне закінчення повісті «Сіроманець»

2. Вивчи напам’ять уривок з твору «Сіроманець» на стр. 245, 3 абзац знизу (від слів «Ловитися коникам…»до слів «…переходило в небеса»)

Зняти відео та надіслати на вайбер до 20.05.2020

08.05.2020.

Фізична культура.

wym-1588658051295 переглянути відео.

Зарубіжна література

П.Маар wym-1588681322785" Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"wym-1588681562146

12.05.2020.

Фізична культура.

wym-1589177493762 переглянути відео.

Математика

Розв'язування текстових задач на відсотки.

Задача: Костюм коштував 1000 гр. Ціну знизили на 10 %, а потім підвищили на 10%. Якою стала нова ціна костюму?

Розв'язання: 1) 1000 гр. - перша ціна, нова ціна становить 90 % від початкової, тобто 1000 * 0,9 = 900 гр.

2) 900 гр. - 100%, ціну підвищили на 10%, 900*1,1 =990 гр.

Відповідь: 990 гр. - нова ціна костюма.

Домашнє завдання. Задача: Ціну товару знизили з 200 гр. на 10%, а потім підняли на 10 %. Якою стала нова ціна?

Зарубіжна література

П. Маар " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"wym-1589626663524 та 2 частинаwym-1589626577995. Знати зміст, вміти характеризувати героїв.

13.05. 2020

Англійська мова

Семестрова контрольна робота з читання. Виконати завдання ТУТ. Обов'язково пишіть своє прізвище. Завдання активне до 22 травня.

Фізична культура.

wym-1589177572976 переглянути відео.

Образотворче мистецтво

Підсумкове тестування

Природознавство

Планета Земля як середовище життя організмів. ТЕСТ

Опрацювати сторінки підручника 174-213, Презентація

Історія

Турбота про здоров'я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили час. Виконайте семестрову контрольну роботу wym-1589317553411

Математика

№ 1167, 1169.

14.05.2020

Математика

Природознавство

Екологічні проблеми та Червона книга України ТЕСТ

Українська література

Тема уроку: Позакласне читання

Завдання: Знайти в інтернеті та прочитати твір М.Вінграновського «Первінка», написати відгук до твору (хто з героїв найбільше сподобався та чому, чому навчив тебе твір, чим сподобався твір, ). Підготуватися до останньої контрольної роботи.

Українська мова

Тема уроку: Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при них.

Завдання до уроку:

1) Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 43-44 на стр.219-223, вивчити правила.

2) Усно виконати вправи 507,513

3) Письмово виконати вправи 508,510,515

4) Домашнє завдання: вивчити правила параграфа 43-44, письмово виконати вправи 512, 516

14.05.2020

Контрольна робота з теми «Складне речення. Пряма мова. Діалог»

ВАРІАНТ 1

ВАРІАНТ 2

15.05.2020.

Фізична культура.

wym-1589177823350 переглянути відео.

Англійська мова

Семестрова контрольна робота з письма. Виконати завдання ТУТ.

Зарубіжна література

П. Маар " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу", виконати тут-wym-1589628849006

Інформатика

Інструктаж з БЖД. Практична робота №8 Реалізація циклічних алгоримів у середовищі скрейч.

Українська мова

15.05.2020

Тема уроку: Лексикологія. Будова слова й орфографія.

Завдання: виконати вправи 520, 521 на стр. 225

Домашнє завдання: вправа 523

19.05 2020

Фізична культура.

wym-1589698142836

Зарубіжна література

Контрольна робота за творчістю Р.Дала, Т. Янсона, П.Маара-wym-1589627534196

Фізична культура.

wym-1589698205925

18.05.20

Англійська мова

Стор.201 впр.4. Прочитати текст та виконати післятекстове завдання (True/False).

Російська мова

Контрольна робота за рік ТУТ

Математика

Розв'язування задач на знаходження числа за його відсотком.

Задача: Перше число дорівнює 120. Друге число становить 40% від першого, а третє 20% від суми першого і другого. Знайти середнє арифметичне цих чисел.

Розв'язання: 1) 40%=0,4=40/100, 120:100*40=1,2*48= 48 - це друге число.

2) 48+120= 168 - сума першого і другого числа.

3) 20% =20/100, 168:100*20 = 1,68*20=33,6 - третє число.

Знайдемо середнє арифметичне цих чисел:

(120+48+33,6):3 =201,6 : 3=67,2

Відповідь: 67,2

Д/З Задача. Перше число 80. Друге становить 60% від першого, а третє 50% від суми першого і другого. Знайти середнє арифметичне цих чисел.

Українська мова

Тема уроку: Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Завдання: виконати вправи 526,527 на стр. 226

Домашнє завдання: вправа 528

Українська література

Контрольна робота з теми «Рідна Україна. Світ природи»

ВАРІАНТ1

ВАРІАНТ2

19.05.20

Математика

Удосконалення умінь та навичок.

1) Знайдіть значення виразу a-c+5, якщо a=20, c=7.

2) № 280 сторінка 61

3) № 442 сторінка 92

4) № 898 сторінка 173

5) №1182 сторінка 219

Історія

Контрольна робота "Усе має минуле".wym-1589833897392 Виконують тільки ті учні, які не виконали цю роботу 13.05.2020

20.05.20

О.З.

Контрольна робота ТУТ

Англійська мова

Повторити вивчені раніше слова по темі "Шкільні предмети". Переглянути відео.

21.05.20

Російська мова

Повторити вивчений матеріал

Українська мова

Контрольний диктант № 2

Двадцять перше травня

Диктант

Київ навесні й восени

Відеоурок Контрольний диктант

Українська література

Написати відгук на одне із прочитаних оповідань з української літератури у 5 класі.

Математика

Контрольна робота.

1) Знайти середнє арифметичне чисел : 36,3 ; 30,2; 34,7; 28.

2) Автомобіль їхав 2 години зі швидкістю 72,6 км/год. 3 години - зі швидкістю 75 км/год. Знайти середню швидкість автомобіля на всьому шляху.

3) Обчислити

а) 0,096*5,5 б) 36:2,25+0,1

4) Округлити:

а) 19,26 до цілих

б) 0,3258 до сотих

5) Розв'язати рівняння

(у-2,35)*7,8=23,4

22.05.20

Українська мова

Написати міні-твір на тему "Для мене найскладнішою темою з української мови була ..."

Зарубіжна література

Підсумковий урок. Повторити вивчений матеріал за 2 семестр-wym-1589627917272

Українська література

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ЧИТАННЯ

5 клас

Прочитати 10 творів на власний вибір!!!!

Записати дані в читацький щоденник!

1. ГАВРОШ О. «Пригоди тричі славного розбійника Пинті»

2. ГРИДІН С. «Федько − прибулець з інтернету», «Федько у віртуальному місті», «Федько у пошуках чупакабри» (один із творів)

3. ГУЦАЛО Є. «Сім’я дикої качки»

4. ДЕРМАНСЬКИЙ Сашко. «Король Буків, або Таємниця Смарагдової книги»; «Казки дракона Омелька» (один із творів)

5. ІЛЬЧЕНКО О. «Загадкові світи старої обсерваторії»

6. КОРОЛІВ-СТАРИЙ В. «Мавка Вербинка», «Потерчата»

7. МАЛИК Г. «Подорож до країни Сяк-Таків»

8. ПОЛОНСЬКИЙ Р. «Таємниця країни суниць»

9. ПЧІЛКА Олена. «Сосонка»

10. РИС Галина. «Подорож до Котанії»

11. ТКАЧУК Г. «Тринадцять історій у темряві»

12. ЦІЛИК І. «МІСТОрія однієї дружби»

13. ШЕВЧУК Вал. «Панна квітів»

Кiлькiсть переглядiв: 4124

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.