Перспективний план

проходження атестації

вчителями ЗЗСО І – ІІ ступенів № 21

на 2022– 2027 роки.

ПІБ учителя Предмет 2022 2023 2024 2025 2026 2027
1. Філенко Л.Л. учитель початкових класів +
директор + +
2. Волкова Н.П. учитель української мови та зарубіжної літератури + +
заступник директора з НВР + +
3. Чернишенко Р.І. учитель української мови +
4. Харківська Л.М. учитель початкових класів +
5. Мороз Н.М. учитель початкових класів +
6. Малишко О.В. практичний психолог +
7. Лисенко І.В. учитель фізкультури + +
8. Субота К.В. учитель музичного мистецтва +
9. Усенко Ю.М. учитель географії +
Директор Лілія ФІЛЕНКО

Методичні рекомендації щодо оформлення матеріалів для атестації

/Files/photogallery/2018-02-12_21-17-10.png

Орієнтовний перелік матеріалів, які вивчає атестаційна комісія в ході атестації педагогічного працівника

1. Інформація закладу освіти про працівника.

2. Характеристика діяльності педагогічного працівника у міжатестаційний період.

3. Відгук керівника окружної асоціації педагогічних працівників і міського методичного об’єднання про роботу працівника в міжатестаційний період.

4. Інформація про результативність фахової діяльності працівника у міжатестаційний період (надання заповненої таблиці).

5. Матеріали, які підтверджують інформацію про результативність фахової діяльності педагогічного працівника (ксерокопії посвідчень, дипломів тощо).

Орієнтовні вимоги до оформлення атестаційних матеріалів

Атестаційні матеріали готує адміністрація закладу освіти та подає їх до розгляду експертної групи та атестаційної комісії.

Матеріали оформлюються окремою текою

1. Титульний лист:

- вгорі вказується повна назва закладу, установи, де працює педагог;

- у правому куточку – фото;

- посередині аркуша – назва «Матеріали з досвіду роботи»;

- праворуч під назвою вказується прізвище, ім’я та по батькові автора, посада;

- внизу сторінки – місто й рік підготовки роботи.

2. На другому аркуші подається:

- зміст із зазначенням сторінок.

3. План-графік заходів у ході атестації.

4. Відомості про педагога:

- прізвище, ім’я, по батькові;

- дата народження;

- освіта;

- спеціальність за дипломом;

- місце роботи, посада;

- стаж безпосередньої педагогічної роботи;

- стаж роботи на даній посаді;

- державні нагороди, звання;

- дата, форми та результати підвищення кваліфікації;

- дата, результати попередньої атестації; на що претендує;

- відповідальний член атестаційної комісії закладу.

5. Характеристика діяльності педагогічного працівника у міжатестаційний період з оцінкою виконання педагогічним працівником посадових обов'язків, відомостями про його професійну підготовку, творчі та організаторські здібності, ініціативність, компетентність, організованість, морально-психологічні якості, даними про участь у роботі методичних об'єднань повинна бути доведена до відома педагогічного працівника під підпис не пізніше як за десять днів до проведення атестації.

6. Стислий опис досвіду роботи (тема, власні наробки) – до 4 аркушів.

7. Відгук на педагогічну діяльність працівника керівника окружної асоціації педагогічних працівників і міського методичного об’єднання може містити інформацію щодо участі педпрацівника в роботі методичних об’єднань, фахових конкурсах, заходах міжкурсового періоду безперервної освіти..

8. Копія посвідчення про проходження курсової перепідготовки.

9. Копія диплома про освіту.

10. Копія останньої сторінки трудової книжки.

11. Результативність педагогічної діяльності (з наданням документів, які підтверджують інформацію: ксерокопій дипломів, сертифікатів, посвідчень, виписок з наказів тощо).

Матеріали обов’язково мають містити інформацію за наступними параметрами:

- навчальні досягнення учнів (результати моніторингу, ДПА, ЗНО тощо);

- досягнення учнів у конкурсах, олімпіадах;

- особисті досягнення педпрацівника в конкурсах фахової майстерності;

- результативність методичної роботи педпрацівника у різних її проявах;

- відомості про науково-методичну діяльність, апробацію методичних розробок

педпрацівника та розгляд їх методичними установами, (обов’язково лише

для розгляду питання щодо педагогічного звання «Вчитель-методист»);

- результати визначення рівня професійної компетентності педпрацівника;

- результати підвищення кваліфікації та самоосвіти педпрацівника в

міжатестаційний період (Залікова картка, Щоденник міжкурсового

періоду, Акмеокарта тощо);

- стан навчальної документації щодо виконання педагогічним працівником

посадових обов’язків.

Перелічені результати визначаються за період від попередньої атестації. Інформаційні матеріали та організаційні документи готує адміністрація закладу освіти. Педагогічний працівник має право брати участь у підготовці матеріалів та надавати додаткові відомості щодо своєї професійної діяльності в міжатестаційний період. При цьому необхідно дотримуватись принципів комплексного оцінювання і не обмежуватися окремо вилученими параметрами.

Усі атестаційні матеріали мають бути підписані керівником, скріплені печаткою закладу освіти та доведені до відома педпрацівника під підпис.

Увага!

Розробки уроків та виховних заходів не надаються.

Кiлькiсть переглядiв: 1117

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.